Przejdź do głównej zawartości

Wielki powrót

Cześć Wszystkim!

Po raz drugi próbuje odnaleźć się w tej całej blogsferze. Może niektórzy z Was pamiętają mnie z poprzedniego bloga.  W zasadzie nic się nie zmieniło. Wracam pod tą samą nazwą, z taką samą pasją, ale jeżeli chodzi o zaangażowanie i chęci, jest tego o wiele, wiele więcej! Dokładnie rok temu usunęłam poprzedniego bloga. To wszystko zaczynało mnie przerastać. W życiu staram się być perfekcjonistką i niestety ta cecha w tej sytuacji mnie zgubiła. Zbyt mocno angażowałam się w każdy wpis.. pragnęłam, by każde zdjęcie było wręcz idealne.. ale niestety nie mając odpowiedniego sprzętu, a Twój chłopak robi za prywatnego fotografa, nie ma co liczyć na fajerwerki. Teraz wiem, że wymagałam od siebie zbyt dużo..wiec z początku decyzja o usunięciu bloga wydawała mi się słuszna. Niestety, po jakimś czasie, po rozstaniu się z blogowaniem czułam pewną pustkę. Miałam wrażenie, że stałam się "nikim".  Tutaj miałam swój "mały świat", mogłam być sobą. Mogłam robić to co kocham i przede wszystkim mogłam dzielić się z Wami moją pasją i przemyśleniami. Bardzo długo zastanawiałam się nad powrotem, ale sama nie byłam pewna tego, czy naprawdę chce, czy tym razem uda mi się osiągnąć to, o czym od dawna marze ...  Być tutaj z wami! A więc zabieram się w garść, z zupełnie innym, zdrowym podejściem oraz pozytywnym i wyluzowanym nastawieniem.

Powracam!

Chcę tutaj pokazać część siebie. Wpadłam na pomysł, by połączyć tutaj moje dwie największe pasje. Kocham zakupowe szaleństwo, ale moim drugim zamiłowaniem są paznokcie! W głowie mam wiele pomysłów ale to już niebawem.  Jestem naładowana pozytywną energią ! a wiec... 

Witajcie jeszcze raz !!!

Na początek wrzucam miks przeróżnych zdjęć. Zapraszam też na mojego Instagrama.
Tam jest mnie dużo więcej! 





Wrzucam też kilka zdjęć z poprzedniego bloga. Kto pamięta?  :)








Komentarze

  1. Powodzenia kochana :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie !!! Dobrze, że wróciłaś .. :) Jest tu teraz pięknie i czuje że będzie bardzo ciekawie ! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wsparcie ! 😘

      Myślę, że zanim wszystko dopracuje troche zmiam nastąpi. Ale mam nadzieje, że tylko na lepsze ! ❤

      Usuń
  3. Jesteś prześliczna! ♥ Zazdroszczę takiej urody
    Co do postu, to chyba rozumiem cię w stu procentach, bo sama miałam taki problem co do blogowania. Myślę, że brak jakiegoś profesjonalnego sprzętu nie powinien przeszkodzić temu, co się uwielbia robić. Sama robię wszystkie zdjęcia telefonem, zakup aparatu to nie byle jaka sprawa, więc wolę z tym poczekać, tym bardziej, że nadal się uczę i niezbyt zarabiam. Myślę też, że nic nie warto robić na siłę. Posty pisane z chęcią i pomysłem są o wiele lepsze!
    Chętnie tu zostanę
    Powodzenia!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, że sie rozumiemy 😘
      Duzo myślałam na temat blogowania.. i doszlam do wniosku, że właśnie nie liczy sie to jakie zdjecie wrzucisz..liczy sie to, że robisz to z pasją i zamilowaniem. Dziekuje kochana ! ❤

      Usuń
  4. Super, że wróciłaś do blogowania! Życzę powodzenia i wytrwałości w blogowaniu :D
    Świetny mix zdjęć ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za miłe słowa i za wspracie ! ❤

      Buzka 😘

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

khaki coat & favorite dress

Witajcie! Nie wiem jak Wy, ale ja mam dość tej zimy. Dla mnie ona jest piękna przez okno albo na zdjęciach! Ostatnie, dość silne mrozy sprawiają, że nie mam ochoty nigdzie ruszać się z domu. Dopadła mnie "zimowa chandra" i jedynie na co mam ochotę, to schować się pod cieplutki koc, a przy tym popijać gorącą herbatę lub słodziutkie kakao. Dziś mój chłopak wyszedł z inicjatywą, by wybrać się do kina, trochę się rozerwać i spędzić miło czas. Przyznam się, że bardzo niechętnie się zgodziłam, ale jak mogłam odmówić randki z facetem?  Tym bardziej, że na koniec obiecał pizze ❤ Jeżeli chodzi o sam film, to byliśmy na "Kogel Mogel 3" Osobiście polecam wszystkim tym, co oglądali poprzednie dwie części. Ja nie mogłam doczekać się premiery! Ogólnie mówiąc bardzo ciekawa komedia, którą warto obejrzeć. My jesteśmy zadowoleni z wyboru seansu. Co do zdjęć, wyszły dziś zupełnie spontanicznie, kilka w przymierzalni, ale i udało się też zrobić coś na zewnątrz. Mimo kiepskich war

Cudowny moment

Hej Kochani! Jak wiecie z poprzedniego wpisu, nie jestem zwolenniczką zimy. Mimo to, wraz ze znajomymi i chłopakiem postanowiliśmy wybrać się na weekend do Zakopanego. Wstyd się przyznać, ale nigdy wcześniej nie byłam w górach. To był spontaniczny wypad..Na szczęście pogoda nam dopisywała i dzięki temu widoki były jeszcze lepsze. Zatrzymaliśmy się w apartamencie  Stara Polana . Z czystym sumieniem mogę Wam polecić ten nocleg. Nowocześnie, czysto, a dla gości dostępny jest basen i sauna. Można powiedzieć, że  wręcz idealnie. Jeżeli chodzi o koszta noclegu, to uważam, że cena jest adekwatna do jakości hotelu. Budynek położony jest w bardzo dobrej okolicy, dosłownie ok 1 km od centrum. W pobliżu znajdują się też sklepy i odkryte lodowisko. Cały wyjazd był naprawdę udany. Własnie tam, w Zakopanym powiedziałam mojemu chłopakowi TAK . Tak właśnie! Były oświadczyny! Zostałam zupełnie zaskoczona, wszystko to wydarzyło się podczas wieczornego spaceru. To  był cudowny moment, więc tym bard